FANDOM

,,Přátelství je sračka.''

Samova poslední slova

Sam
Informace
Výskyt Mafia: The City of Lost Heaven
Pohlaví Muž
Narození 20. duben 1898
Smrt 23. září 1938 (40 let)
Frakce

Rodina Salieri

Tituly Caporegime
Dabing Luděk Čtvrtlík (česky)

Matt Servitto (anglicky)

Sam je parťákem a de facto nadřízeným Tommyho Angela. Pracuje pro rodinu Salieri a je jedním z jejich nejvěrnějších členů. Zůstal Salierimu věrný až do smrti. Sam je tichý a přátelský, ale i přes to patrně upřednostňuje peníze před přátelstvím (soudě podle jeho posledních slov).

Historie Editovat

O Samovi v době před rokem 1930 není moc známo, jen to, že se narodil 20. dubna 1898.

Smrt Editovat

23. září 1938 přikazuje Salieri Samovi, aby zavraždil Paulieho a Tommyho za údajnou zradu. Sam úspěsně nechává zabít Paulieho. Později zavolá Tommymu do Paulieho bytu, tváří se jako přítel a pozve Toma do městské galerie, kde na něj nastraží past v podobě několika Salieriho mužů. Tom se přes ně ale probojuje a v nejvyšším patře galerie se utkává se Samem, který je ozbrojený Thompsonem. Sam je jako první zasažen, později zblízka narazí na Tommyho a podaří se mu ho střelit do ramene. Ten se ale nemohl rozhodnout, zda ho zastřelit, tak Sam utíká. Se svým zraněním ale daleko neuteče, a tak se dobelhá do nižšího patra. Tommy ho zpozoruje a svou pistolí ho střelí do zad. Po krátkém dialogu Tommy do Sama čtyřikrát vystřelí, čímž ho nadobro zabíjí.

Zajímavosti Editovat

  • Sam měl mít původně hustší strniště a měl být blonďák
  • Je možné, že Sam byl původně mechanik, soudě podle jeho zkušeností s opravou auta v misi Smetánka
  • Sam se narodil ve stejném roce a zemřel ve stejném věku jako Paulie